[Czuwaj] Składka a ZHP, WOSM i WAGGGS

Gracja Bober gracjabober w gmail.com
Pią, 2 Sty 2015, 20:09:56 CET

Paweł,
skarbnik jest dla wszystkich a myślę, że nasz Paweł nie ma nic przeciwko
zadawaniu pytań.
Serce rośnie gdy ktoś wykazuje zainteresowanie działką, którą "ekspert" się
zajmuje. To prawda, każdy skarbnik powinien znać odpwowiedzi na te pytania
ale nie każdy skarbnik musi chcieć na nie odpowiedzieć :)

pozdrawiam