[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP Piotr Kołodziejczyk

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Pon, 29 Cze 2015, 12:50:01 CEST

Sikor, ale najpierw musimy odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania. Np.
czy jest dla nas wartością abstynencja (dlaczego?) czy trzeźwość?

ZHP PgK, określający się jako w prostej linii kontynuator przedwojennego
ZHP zmienił 10 pPH w latach 40 ubiegłego wieku: (Harcerz jest czysty w
myśli, mowie i uczynkach i zwalcza szkodliwe nałogi.)
Zawiszacy uznali, że w ogóle nie będą tego tematu dotykać.

I my dziś własnie dyskutujemy o tym, czy abstynencja jest dla nas wartością
czy nie.

I w takim kontekście ja nie rozumiem jak to się ma do dyskusji o "systemie
wsparcia i kształcenia drużynowych ZHP". Dlaczego musimy najpierw
przedyskutować system wsparcia i kształcenia drużynowych, żebyśmy potem
odpowiedzieli sobie na pytanie np. czy abstynencja jest dla nas wartością w
oparciu o którą chcemy wychowywać młodzież?

seascout