[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 29 Cze 2015, 15:53:00 CEST

Adrian
Możesz to nazwać jak chcesz.
U nas nazywamy to rozmowami i dyskusjami. To generalnie podnosi
świadomość, na skutek której ludzie zajmują takie a nie inne stanowisko w
danej sprawie.

Moim otoczeniem, nazywam krąg ludzi, z którymi spotykam się częściej niż
raz w roku i z którymi mam okazję podyskutować na określony temat.
Mówię - słucham - wyciągam wnioski - mówię - słucham - wyciągam wnioski.
To z reguły wystarcza.

Oczywiście to 100% nie pasuje do założenia, że nie mam racji. Bo przecież
zawsze znajdzie się ktoś kto może mieć inne zdanie ze 100% przekonaniem,
że ma rację. No chyba, że mam rację i w dodatku potrafię ich do tego
przekonać. Ewentualnie stosujemy do takiego "puszczaństwo" czyli
"czołganie się w krótkich spodenkach po szyszkach" :).

Jest jeszcze jedna możliwość... Mogę mieć zaawansowany instrument do
kierowania myślami, dzięki któremu, panuję nad tym co myślą np. studenci
pedagogiki, psychologii, grafiki, informatyki itd no i jakieś inżyniery i
magistry. Jestem mistrzem świata, więc opanowałem ich mózgi i mówię jak
mają myśleć. I członkowie Kręgu też, i członkowie gromady puszczańskiej
też i ludzie z mojej drużyny i szczepu też. Ja to mam mózg... A i
zapomniałem dodać, że ostatnio zwiększyłem zasięg i trafiłem niejakiego
Gregorczyka i kazałem mu zrobić petycję, a właściwie to trafiłem jego cały
referat wędrowniczy (a trudno było bo mam do nich z 500 km) i kazałem Im,
coby kazali Jemu, zrobić petycję.  (chyba muszę skończyć z kreskówkami)

sikor