[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP

Damian Grzegorczyk damianslonek w gmail.com
Wto, 30 Cze 2015, 06:55:08 CEST

Tak Sikor. To również moje oczekiwania, rozmowa na takim poziomie, na jakim
winna być. Twoja analiza zgadza się z moimi odczuciami.

Ja wierzę, że właśnie rozmowa na temat systemu wsparcia i kształcenia
drużynowych, zmieni poziom rozmowy instruktorskiej na wszystkich
szczeblach, w każdym temacie. Wtedy, wszyscy będą przygotowani do ważnych i
ciężkich rozmów.

Mój mistrz harców, kiedy oddał mi pałeczkę w organizowaniu sztabu
miejskiego WOŚP w moim mieście, powiedział mi - słonek, albo coś robisz i
robisz to dobrze, albo nie rób tego wcale. Jeśli coś ma być zrobione byle
jak, lepiej żeby tego nie było.

Szanuję pracę, którą włożono we wszystkie rozmowy, debatę internetową.
Naprawdę. Ale wnioski nasuwają się same.