[Czuwaj] Petycja do Rady Naczelnej ZHP Piotr Kołodziejczyk

Karol karol.gro w gmail.com
Pon, 29 Cze 2015, 16:23:58 CEST

Dzięki,
Dla jasności odnoszę się do punktu 3.2:
[Zobowiązuje] Naczelnika ZHP do przeprowadzenia do 31 sierpnia 2015 r.
powszechnej, ogólnopolskiej dyskusji o projekcie

Ja przeprowadzenie rozumiem jako rozpoczęcie, prowadzenie, zakończenie i
zebranie wniosków...
Karol

pon., 29.06.2015 o 15:54 użytkownik harclot w poczta.onet.pl <