[Czuwaj] PH wg Mokotowa

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Pią, 1 Maj 2015, 21:23:51 CEST

W dniu 1 maja 2015 16:21 użytkownik Karol Darmas <xkarold w gmail.com>
napisał:

> (...) Stąd w mojej świadomości nie mieści się fakt podejmowania
> jakiejkolwiek
> dyskusji nad zmianami w P i PH.

Podobnie myśleli kiedyś luddyści... I zapewne wcześniej sadyceusze. Żadnych
zmian!

> (...) Czyżby więc wasza dyskusja była świadectwem tego, że już dawno
> zarzuciliście życie tym co przyrzekaliście?

Chciałbym zauważyć, że jedna z najbardziej konserwatywnych organizacji
harcerskich na świecie,  przez wiele lat uznająca się za jedynego
kontynuatora przedwojennego ZHP, czyli Związek Harcerstwa Polskiego Poza
Granicami Kraju, zmienił Prawo Harcerskie chyba w latach 40 ubiegłego
wieku, rezygnując z abstynencji w nim zapisanej.

Czy Twoim zdaniem oni też zarzucili to co wcześniej przyrzekali? Czy też
wzywasz ZHP pgk do opamiętania?

Dodam jeszcze, że katolicka organizacja harcerska - Zawiszacy, w ogóle
sobie abstynencji  do Prawa Harcerskiego nie wpisali. Czy przez to są
gorszymi harcerzami? Powinni się opamiętać? Też wypaczają harcerstwo?

Seascout