[Czuwaj] PH wg Mokotowa

Karol Darmas xkarold w gmail.com
Pią, 1 Maj 2015, 22:57:48 CEST

Żeby było jasne. Nie każe nikogo wyrzucać i zawsze byłem do takich rzeczy
ostatni. Sam uczestniczyłem w układaniu prób stopni dla buddysty
zbuwzglednieniem jego religii i było dobrze.
Pytanie, które mnie zawsze nurtowało i zapewne nurtowało będzie.  Dlaczego
większość dostosowuje się do mniejszości zmieniając np. Zapisy w PH?  Czemu
nie jest odwrotnie? Myślę że przeciętny ateista zgodzi się z 90% etycznych
zobowiązań wynikających wynikających ze służby Bogu. A skoro Boga nie ma
(dla ateisty) to po co spór o używane słowa?
Kłócić się o kogos/coś kto nie istnieje?
To chyba antyteizm a nie ateizm.
1 maj 2015 22:50 "Piotr Kołodziejczyk" <kip.kolodziejczyk w gmail.com>