[Czuwaj] PH: karność, posłuszeństwo, chciejstwo

Agnieszka Fietkiewicz-Zapalska agnieszka.fietkiewicz w gmail.com
Śro, 6 Maj 2015, 10:20:56 CEST

To ja muszę w takim razie jeszcze raz LLL przeczytać, bo czytałam to jako
lekturę szkolną w VII klasie SP i wtedy mi się zupełnie nie spodobała.
Wręcz z odrazą ją czytałam. Ale może teraz, po 20 latach będę miała inne
spojrzenie :) Tak jak na "Kamienie na szaniec" :)