[Czuwaj] PH: karność, posłuszeństwo, chciejstwo

Jarek Błoniarz jbloniarz w zhr.pl
Śro, 6 Maj 2015, 11:30:06 CEST

Kiedyś w Pobudce poświęciliśmy dużą część numeru rozważaniom o sensie
karności w harcerstwie.
Jak to u nas - nic nie było jasne i oczywiste ale myśli ciekawe.
Poczytajcie - może uznacie za przydatne:
http://www.pobudka.org.pl/pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&i
d=10&Itemid=89
Pozdrawiam serdecznie
Czuwajcie!
Jarek

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Agnieszka
Fietkiewicz-Zapalska
Sent: Wednesday, May 06, 2015 10:21 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] PH: karność, posłuszeństwo, chciejstwo

To ja muszę w takim razie jeszcze raz LLL przeczytać, bo czytałam to jako
lekturę szkolną w VII klasie SP i wtedy mi się zupełnie nie spodobała.
Wręcz z odrazą ją czytałam. Ale może teraz, po 20 latach będę miała inne
spojrzenie :) Tak jak na "Kamienie na szaniec" :)