[Czuwaj] formalności

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Pią, 6 Lis 2015, 12:49:10 CET

W obecnej rzeczywistości są Drużynowi, którzy mają kurs drużynowych, ale
nie mają stopnia instruktorskiego. Wynika to ze starych zasad kształcenia,
gdzie nie było kursu PWD a dzięki takiemu kursowi lub posiadaniu stopnia
min PWD można iść na kurs drużynowych. Chyba że było coś inaczej, bo
przyznam że nie wiem jak było dokładnie wcześniej.

Moim celem było uzyskanie odpowiedzi 0-1 [ o ile taka istnieje ] czy
drużynowym może być ktoś kto nie ma ani stopnia, ani kursu pwd, ani kursu
drużynowych. Bo jak coś się stanie czy taką osobę moża formalnie uznać za
pelniacego funkcję instruktorska a wiec objetego OC ? I czy jest możliwość
powołania nie pełnoletniego drużynowego nie mającego nic i bez opiekuna 18+
[ wiem brzmi to abstrakcyjnie ale wtedy latiej o odpowiedź ]