[Czuwaj] ODP: Re: formalności

TOGRO togro w togro.pl
Pon, 9 Lis 2015, 00:26:41 CET

[TG] Adrian. Napisałeś wiele prawdziwych i oczywistych rzeczy. Ja odniosę
się tylko do tego fragmentu.
Napisałeś:

Na pewno nie zgodzę się z tezą, że motywować należy poprzez obniżenie
wymagań (nakazów), bo wtedy będziemy mieć więcej drużynowych.
Może i będzie ich więcej, ale jakich? Bylejakich?

[TG] Wymogi zostały podniesione, a nie obniżone. Tylko o to mi chodzi.
Uważam, że To jest błąd. Gdybyśmy zrobili analizę, która by wykazała, że
nasi dotychczasowi drużynowi są "bylejacy", to OK.
Dzisiaj mamy problem (to oczywiste moje subiektywne zdanie, z którym nie ma
sensu dyskutować), że spada poziom stopnia przewodnika. Obniża się jego
wymagania. Tylko po to, żeby każdy chętny mógł ten stopień szybko zrobić?
Przy takim podejściu faktycznie nie ma z tym problemu z wprowadzeniem wymogu
posiadania stopnia nawet dla przybocznych.

Pozdrawiam
Tomek Grodzki