[Czuwaj] ODP: Re: formalności

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pon, 9 Lis 2015, 10:10:27 CET

 [AŁ]: Jakie wymogi zostały podniesione?
Piszesz "spada poziom stopnia" - ok, to Twoje subiektywne zdanie.
Ale gdzie obniża się wymagania? (Czy podnosi? - jak napisałeś wyżej)

W ostatnich latach wprowadzano zmiany w systemie stopni, ale ja nie
zauważyłem obniżenia lub podwyższenia wymagań.
Możesz wskazać?

Adrianie!

Tomek ma rację, że obniżyliśmy wymagania na pwd.
Jest to związane z podzieleniem dawnego kursu drużynowych na dwa -
przewodnikowski i drużynowych.

Do zamknięcia próby pwd. (i zostania instruktorem) wystarczy dziś ukończenie
kursu przewodnikowskiego.
Ale do zostania drużynowym modelowo potrzebne jest ukończenie odpowiedniego
kursu drużynowych.

W tym sensie: tak, poziom prób pwd. obniżył się - upraszczając - z
drużynowego do przybocznego.

Pozdrawiam!
GC