[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Przemek Bartecki)

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Czw, 10 Wrz 2015, 12:20:03 CEST

Zgadzam się z Tobą. M.in ten problem nowej instrukcji opisałem tu:

http://www.hr.bci.pl/articles.php?article_id=497

Ten zapis budzi więcej kontrowersji. Jak np ma się do innych
obowiązujących dokumentów, które przewidują np umowę instruktorską (którą
de facto jest zobowiązanie do prowadzenia drużyny)
Czym innym jest bycie członkiem stowarzyszenia, a czym innym posiadanie
stosunku prawnego jakim jest umowa wolontariacka. To rodzi różne skutki.
Ja sobie nie życzę podpisywania żadnych umów a już wolontariackiej na
pewno. I w związku z tym moja drużyna i szczep od 1 września nie istnieją
(bo jeśli nie mają drużynowych to ich nie ma)

jsikorski