[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Przemek Bartecki)

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Czw, 10 Wrz 2015, 13:09:16 CEST

Rozwiązanie jest kuriozalne :
podpisac umowę wolontariacką aby wolontariusz w osobie drużynowego na
każdej zbiórce liczył osoby na zbiórce. Jest umowa wolontariacka i jeśli
jest ubezpieczenie zhp to obejmuje w tym zakresie jakim jest.
Szkoda mi tylko ze GK nie odpowiedziała do tej pory.