[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Przemek Bartecki)

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 10 Wrz 2015, 19:35:10 CEST

Kilkanaście lat temu już to słyszałem.
Nie jesteśmy ani organizacja pozarządową, ani tym bardziej NGO my
jesteśmy*harcerstwem*.
Teraz nie jesteśmy żadnymi za przeproszeniem wolontariuszami, a
*instruktorami*.

Czasami trzeba wyleźć z harcerskiego grajdołka i spojrzeć na świat nieco
szerzej, a po powrocie użyć języka, który na cały świecie obowiązuje.

Marcin Wojtczak

W dniu 2015-09-10 o 12:20, Janusz Sikorski pisze:

> Zgadzam się z Tobą. M.in ten problem nowej instrukcji opisałem tu:
>
> http://www.hr.bci.pl/articles.php?article_id=497
>
> Ten zapis budzi więcej kontrowersji. Jak np ma się do innych
> obowiązujących dokumentów, które przewidują np umowę instruktorską
> (którą de facto jest zobowiązanie do prowadzenia drużyny)
> Czym innym jest bycie członkiem stowarzyszenia, a czym innym
> posiadanie stosunku prawnego jakim jest umowa wolontariacka. To rodzi
> różne skutki.
> Ja sobie nie życzę podpisywania żadnych umów a już wolontariackiej na
> [...]

---