[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Przemek Bartecki)

Przemek Bartecki ciemniak w gmail.com
Czw, 10 Wrz 2015, 23:59:29 CEST

Sam Departament Pożytku Publicznego i Stowarzyszenie Centrum Wolontariatu
powiedziało, że bycie członkiem stowarzyszenia nie oznacza byciem jego
wolontariuszem. Wprowadzenie nie precyzyjnego zapisu że można być
wolontariuszem we własnej organizacji budzi problemy.
Mi przede wszystkim zależy na bezpieczeństwie Drużynowych. Dużo pracy
wkładają w swoje działania. Jeśli mają wykupione ubezpieczenie w zhp, to da
się to zlatwić, chyba ze ubezpieczyciel zorinetuje się  ze ma podpisaną
umowę wolontariacką która pokrywa się działaniami druzynowego, wtedy miałby
100% prawo nie wypacać [ wolontariusz musi mieć odzielne ubezpieczenie ] .
Jesli weźmiemy pod uwageubezpieczenie ZUS i np będzie zlamanie ręki nogi to
raczej nie ma co liczyć.
Poza tym nadal nie wiem czemu na siłę ma byc tym wolontariuszem.
Najogólniej[ w skali globu ] wolontariusz to osoba z poza organizacji
działająca na rzecz tej organziacji.

W dniu 10 września 2015 19:35 użytkownik Marcin Wojtczak <majcin w autograf.pl