[Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Andrzej Sawuła)

Andrzej Sawuła andrzej w bt-mors.pl
Pon, 14 Wrz 2015, 10:20:52 CEST

> Andrzej Sawuła napisał:
>
> Nie wiem, kim są ?Wy?, ale ja jako członek Zespołu ds. metodycznych
>>

> Ja mówiłem o wędrownikach. O HS-ach i negatywnej opinii mówiła Ania
> Pospieszna. Przyniosła zresztą ze sobą lapka by w razie czego pokazać
> pismo. Mówiła głośno, wyraźnie i dobitnie. Nie dało się nie zauważyć.

No tak, nie dopisałem „do naszej rozmowy w Gorzewie dwa tygodnie temu”,
skoro wtedy właśnie powiedziałem głośno, m.in. przy Tobie i Ani, że żadnych
negatywnych opinii nie znam. A do tej wypowiedzi się odnosiłeś.

> A w tym kontekscie mówię o KPW, który jest Ruchem Programowo Metodycznym,
> a więc czymś umocowanym w statucie ZHP, co z natury rzeczy winno
> uczestniczyć w tego typu konsultacjach. Ale cóż, wobec mnogości
> działających RPM-ów w ZHP nasz jeden, nowiutki i malutki mógł gdzieś zginąć
> z horyzontu.

Co do KPW, Czesław personalnie dostał projekt *Instrukcji drużyny* do
konsultacji, w trakcie pytałem Go, czy KPW będzie zgłaszał stanowisko i
dostałem odpowiedź, że Krąg się zastanawia, czy chce. To w kwestii
zagadnień, za które jakoś mogę odpowiadać. Dodam jeszcze, że RPM jest
wspomniany w Statucie... podobnie jak drużyna, gromada czy hufiec, więc sam
ten fakt nie daje mu jakiegoś szczególnego umocowania.
--
Andrzej Sawuła