[Czuwaj] Paczka Czuwaj, Tom 124, Numer 8

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 14 Wrz 2015, 13:30:03 CEST

> Subject: Re: [Czuwaj] Drużynowy jest Wolontariuszem (Andrzej Sawuła)
> Ja też, w sumie na każdej z pełnionych dotąd funkcji... Ale to nie może
> być
> wymóg i znaczna część środowisk ma inaczej - kadra na wyjazdach płaci
> tylko
> częściowo albo wręcz wcale. Umowa wolontariacka, jak sam wcześniej
> napisałeś, wcale nie zmusza drużynowego do pokrywania ze środków drużyny
> kosztów swojego uczestnictwa, można się tego zrzec. Ale po raz pierwszy
> umowa wolontariacka *da w ogóle umocowanie* takiego pokrywania, jeśli
> [...]

Organizacja może zwracać członkom koszty. I są takie możliwości prawne.

Sprawa, moim zdaniem jest prosta.

Drużynowy może podpisać umowę wolontariacką lub pełnić funkcję na
podstawie umowy instruktorskiej (zobowiązanie do prowadzenia drużyny)

Czy jest coś złego w tym zapisie ?

(i wtedy zostaną jeszcze biwaki i zatwierdzanie planu pracy)

miłej pracy dzisiaj wieczorem :p

pozdrawiam

jsikorski